Onsdag

Inte suttit vid en data sen jag bloggade senast. Måndags red Gaby Chärran och det gick jättebra! Men han har ju tappat såå mycket nu efter skadan vilket suger. På em/kvällen var jag med Liza ner på stan lite, lyxshake @Max och så hjälpte jag henne hoppa.
 
Tisdags åkte vi och hälsade på farmor hela dagen. På kvällen tog jag en låång skritt tur i sällskap av Clara för att skritta bort eventuell träningsvärk. Idag åkte jag till stallet på morgonen och red på bana men skrittade fram och av ute. Det var sån skillnad! Han stod inget på bakbenen och arbetade för mig första gången på ett tag. ÄNTLIGEN tändes det en gnista, nu ska vi komma igång igen! Vart så himla nere eftersom han varit konstig och skadad sen sportlovet.. Men nu så, köör vi!
 
Efter stallet åkte jag och klippte mig. Bara bort med det slitna. Fikade med mamma och syster på NK. Sen hem och ätit. Skulle träffa Lina men hon va så långt bort haha.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0