Helgen

I lördags var jag först upp till stallet. Red ut Chester 20 min skritt, på hackamore aldrig ridit honom på det men det gick bra. Mamma följde med och gick med mig och fixade stallet. Sen fick hästarna ut och beta, vilken lycka haha! Sen hem duscha, packa , äta och dammsuga innan jag åkte till Anna. Umgicks med henne och sov där. Men jag somnade inte så sov inget den natten. Sen upp 5 och åka till Strömsholm. Där var det tävlingar, show , affärer m.m. Köpte en rosa HV polo piké och ett kedjegrimskaft bara. Sparar pengar till Malta. Vi var hejarklack till Bollnäs under lag sm:et. Gick tyvärr inte så bra förr dom trots fina rundor, men vi vann hejarklacksrävlingen endå. Trots att dom åkte ut och vi inte hade några att heja på haha. Kom hem 21 och då fixade jag det sista i stallet och sen hem och soooova innan det vart skola igen , skapligt trött tjej ;)



Kommentarer
Retard Riders- Martina

Hej!



Har skrivit ett hästrelaterat inlägg på bloggen gällande prestationer. Tog också upp frågan om man verkligen måste välja mellan hoppning och dressyr? Vad tycker DU? Gå gärna in och läs och kommentera! <3



//Martina på RR- en växande hästblogg.

2012-06-11 @ 19:50:08
URL: http://retardriders.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0