Today..

Idag har jag gått upp typ sju. Sen åkte jag till stallet. Red ut på hjärtat i finvädret , sjukt mysigt "avsked"! Fixade där så det är fint åt Jossan som tar hand om honom när jag är borta. Sen hem och duschat , packat lite och ätit. Nu är det bara mobilen och laddaren som fattas i väskan. Sen ska jag klä på mig. Sen möts jag och Moa på station för att dralla till Stockholm. Äter middag och sover nån timma där för att sen kliva upp mitt i natten och ta taxin till Arlanda. Sen beger vi oss till Malta i 2 veckor. Skööönt! Längtat fett mycket och nu är det dags, härligt värre.
Nu ska jag sluta skryta om min resa, tjingeling :)



Myys från förra sommaren!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0